niedziela, 29 maja 2011

...

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie.
Moje życie uległo zmianie o nawet nie powiem ile stopni, po pojawieniu się na świecie naszego synka. Nie mam teraz za dużo czasu, a w tak zwanym międzyczasie zastanawiam się w co włożyć ręce :) Myślę, że każda z was, która ma choć jedno dziecko, doskonale wie o co mi chodzi.
Przyznam się jednak szczerze, że już bardzo tęsknie do moich robótek, do maszyny, szydełka i haftu. Wieczorkiem gdy Mały już śpi a ja jeszcze mam siłę, staram się trochę podłubać i mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła pokazać wam moje kolejne dzieło :)
A na razie pozdrawiamy Was ciepło z moim Maleństwem!!!

3 komentarze:

  1. Gratulacje!!! :)))
    Maluszek uroczy - wszystkiego najlepszego dla Was!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności!!!! Gratuluję Wam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń