wtorek, 31 maja 2011

Mini Candy

Witajcie
Dzisiaj postanowiłam ogłosić na swoim blogu "Mini Candy". Tak długo mnie tu nie było i pomyślałam, że może w ten sposób się Wam przypomnę i zachęcę do zaglądania do mnie :)
O ile mi moje Maleństwo pozwoli, zamierzam wrócić do tworzenia nowych rzeczy, kilka już jest zaczętych, ale o tym innym razem.
A co takiego będzie naszym Candy? Malutki igielnik, który zdążyłam zrobić jeszcze przed pojawieniem się na świecie naszego Szczęścia :) Wymiar poduszeczki to 7cm, można go sobie przyczepić do nożyczek. U mnie pełnił on głównie funkcję dekoracyjną.





Zasady Candy są takie same jak zawsze, ale przypomnę:
1. Umieścić komentarz pod tym postem, możecie napisać jak znalazłyście mojego bloga? (jestem bardzo ciekawa jak tu trafiłyście).
2. Umieścić w bocznym pasku swojego bloga podlinkowane zdjęcie (obojętnie które z tego posta) z informacją o moim Candy.
Zapisywać się można do 10 lipca, a wyniki zostaną podane 11 lipca wieczorem. 

Zapraszam serdecznie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz