piątek, 1 czerwca 2012

Ostatnimi czasy.... nie mam na nic czasu. W moim życiu zaszła kolejna duża zmiana, dołączyłam do grona pracujących młodych mam. Dokładnie mówiąc do grona mam prowadzących własną działalność.  I sama nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać? Niby jestem z dzieckiem w domu, ale jestem też w pracy, a w rzeczywistości to ani zawodowych rzeczy za dużo nie zrobiłam, a i w domowych pracach zaległości mam pełno. Działalność jak to z mamami bywa dotyczy moich pasji i dzieci. Z czasem będę pisać o tym co robię trochę więcej. 
Dzisiaj pokarzę wam proste chorągiewki do pokoiku dziecięcego. Powędrowały już do lokalnego sklepiku. Jestem ciekawa czy się spodobają?!




A te krążki materiału to lamówki, które robiłam do chorągiewek, bardzo mi się spodobały.


Pozdrawiam Dagmara!
 

1 komentarz: