wtorek, 8 października 2013

Nowe miejsce

Nie miałam jeszcze okazji podzielić się z Wami nową wiadomością. Znowu się przeprowadziliśmy :) Tym razem nie była to tylko zmiana ulicy. Tym razem wyjechaliśmy daleko. Ostatnie 6 lat spędziliśmy w Szczecinku, bardzo polubiłam to miejsce. Zostawiliśmy tam wielu przyjaciół i dużo pięknych wspomnień. Teraz mieszkamy w sercu Parku Mużakowskiego. Mało kto w Polsce o nim słyszał, a to naprawdę piękne miejsce, wpisano je zresztą na listę dziedzictwa UNESCO. Co dziennie wybieramy się z synkiem na spacery po parku, jesteśmy w nim zakochani!
A oto kilka naszych ulubionych zdjęć:





















Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tymi zdjęciami.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. witaj,
    bardzo piekne miejsce i bardzo interesujacy zamek, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł.znam ten park z opowiadań koleżanek i widziałam parę zdjęć,ale Twoje oddają piękno tego parku w niezwykły sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! To naprawdę piękne miejsce, lubimy chodzić tam na spacery i obserwować jak zamienia się razem z porami roku. Już nie mogę doczekać się wiosny, kiedy zakwitną wszystkie azalie i różaneczniki :)

    OdpowiedzUsuń