sobota, 12 maja 2012

Ostatnio pisałam o sezonie balkonowym, tym razem napiszę trochę o sezonie torebkowym, który ruszył u mnie pełną parą. Od początku roku biorę udział w Projekcie 12/12, i w kwietniu miałam uszyć torbę. Tak bardzo to szycie mi się spodobało, że powstały dwie kolejne, a w planach są następne :)
Wykończenie tych toreb zajęło mi trochę czasu ponieważ jedna jest malowana a druga wyszywana ręcznie. Obydwie zrobiłam na prezent dla osób mi bliskich. A oto i one!!!
Pierwsza - wyszywana, z przodu jest jedna duża kieszeń.



Z tyłu są dwie mniejsze kieszonki na różne drobiazgi :)



Wróbelek to grafika z bloga The Graphics Fairy. Do stworzenia tego obrazka użyłam trzech technik transferu, haftu płaskiego i na koniec namalowałam detale farbą akrylową. 



Drugą torbę uszyłam tak samo ale z innego materiału i niektóre jej elementy pomalowała akrylami. 




Malowanie kwiatków spodobało mi się bardzo, więc z rozpędu pomalowałam jeszcze kilka, wycięłam i powstał w ten sposób tymczasowy wianek, który zawisł na drzwiach kuchennych.


To wszystko co udało mi się na dzisiaj przygotować. 

Pozdrawiam serdecznie!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz