środa, 28 maja 2014

Książki w Maju

Oj coś głowy do pisania od kilku dni nie mam.
Chyba przez tą pogodę.
Szaro buro i leje.
To tak na szybkiego zrobiłam zdjęcia książek,
 które ostatnio wypożyczyliśmy.

"Pewnego wiosennego poranka,
gdy słońce szczotkowało właśnie swoje zęby,
Tata niedźwiedź zapytał:
- Synu, czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na udany dzień?"

Tak zaczyna się wspaniała książka 
"Proszę mnie przytulić" 
Czyta się ją z prawdziwą przyjemnością.


Druga książka to "Mama Mu sprząta"
Udało nam się ją już kilka razy przeczytać.
Pan Wrona jest zdecydowanie naszym idolem :)


Tym razem wzięłam też coś dla siebie.
"Prosiaczek Fryderyk"
Książka z działu dziecięcego, ale mnie wciągnęła.
Fryderyk ma naprawdę wspaniałe przemyślenia, oto jedno z nich:
"Kiedy wydaje ci się, że ktoś docenia to,
co robisz, robisz to lepiej."


Małe wspomnienie kwiatów z działki.
Jeszcze przed deszczem zakwitły goździki i łubiny.




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz