wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego bloguję?

Dziś jest dzień 2 blogowego wyzwania Uli.
Mamy napisać dlaczego blogujemy?
Moja odpowiedź mogłaby być prosta.

Bo lubię :)

Ale, rozwinę ją  trochę :)

Bardzo długo obserwowałam i podczytywałam inne blogi.
Podobało mi się to bardzo.
Ponieważ sama też tworzyłam różne rzeczy,
chciałam dowiedzieć się czy spodobają się jeszcze komuś,
po za moją rodziną i znajomymi. 

Kilka lat temu, kiedy na świecie pojawił się mój syn,
mój blog zmienił trochę charakter.
Oprócz pisania o tym co właśnie uszyłam
zaczęły pojawiać się również posty o
naszych podróżach, przeprowadzkach i Młodym.

I tak to niepostrzeżenie z blogu o rękodziele
zrobił mi się blog, jak to się mówi "lifestajlowy" :)


Dawno nie opisywałam wam książeczek.
Nie znaczy to, że niczego nie czytaliśmy :)
Jesteśmy już stałymi bywalcami w naszej bibliotece!

Pierwsza książka, która bardzo nam się spodobała to:
"Pan Pikulik i nieporozumienie w Zoo"
Kevina Waldrona

Pięknie ilustrowana zabawna opowieść o tym jak łatwo o nieporozumienie.



Druga książka to:
"Tupcio Chrupcio - Dbam o zęby".
Elizy Piotrowskiej

W tej książce mój Misiek się po prostu zakochał.
Wspaniała seria książeczek dla maluchów,
szczerze i gorąco polecam wszystkim mamom.


Dziś byliśmy w bibliotece po nowe książki.
Młody zabrał do domu aż 3 książeczki z tej serii.
Wszystkie mamy już po 2 razy przeczytane.
Trzeci raz będzie przed snem :)

Przygotuję zdjęcia i wkrótce wam je pokażemy!

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. książeczki godne uwagi :) zapiszę sobie nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo tyyylu lat ciagle lubie bajki ;) te mądre i z przekazem :)

    OdpowiedzUsuń