czwartek, 17 lipca 2014

Muzyka, film, książki....

Kolejny dzień wyzwania Uli
kolejne zadanie.
Niestety kolejne niełatwe, dla mnie.

Jestem osobą, która lubi naprawdę wiele rzeczy w życiu.
Kocham życie!
Więc lubię wszystko co mi je umila, lub podnosi na wyższy poziom :)

Lubię bardzo dużo gatunków muzycznych 
od rocka po jazz i muzykę klasyczną.
Nie mam ulubionego wykonawcy.

Filmów kiedyś oglądałam dużo.
Ostatnio nie mam na nie czasu i 
nie czuję też takiej potrzeby by je oglądać.
Widać mam taki etap w życiu :)

A co do książek, to przeczytałam ich w życiu już dużo.
Czytam też ciągle jakieś książki.
Jest jedna, którą czytam ciągle od nowa.
Wywiera ona ogromny wpływ na moje życie.
A jest nią Biblia.

I to by było chyba na tyle :)


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Tak, czasem trudno jest sprecyzować, jeśli lubi się dużo rzeczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń