wtorek, 1 lipca 2014

Zmiany, zmiany

... nie bójcie się, nigdzie się nie przeprowadzam :)

Postanowiłam zabrać się poważnie za wygląd bloga.
Chciałabym aby i Wam i mnie miło spędzało się tu czas.
Dlatego będę tu teraz trochę przestawiać i przemeblowywać.

Pierwsza zamiana to baner, który wita was przy wejściu.
Ten, który właśnie zamieściłam jest na próbę.
Będę wam wdzięczna za uwagi, czy się podoba.
A w głowie mam pomysł na jeszcze jeden.

Muszę się jeszcze dużo nauczyć o
blogowaniu i obróbce zdjęć i tym podobnych rzeczach.

A tym czasem spokojnej nocki wam życzę!


2 komentarze:

  1. Ja też wzięłam się za wygląd swojego bloga, niestety wielu rzeczy nie pojmuję, mimo tutorialów. To wymaga czasu :) Dobrej zabawy ze zmianami :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Ja też mam problem z wieloma rzeczami. Własnie walczę godzinę z banerem :)

    OdpowiedzUsuń